tirsdag den 28. juni 2011

Well

Mit navn er Kristian, jeg er 27 år og skriver for tiden speciale ved Aarhus Universitet under afdelingen for Æstetik og Kultur. De seneste år har jeg særligt koncentreret mit studie om den digitale revolutions samfundsmæssige påvirkning.

Dette er således en blog for mit speciale. Specialet omhandler open source-kulturen, og jeg håber derfor, jeg kan følge op på emnet ved at lægge dele af specialet på denne blog. Jeg vil derfor bede læsere om at kommentere på indlæggene, og på den måde være med til at forme specialet.

Dvs. intet er hverken for stort eller småt. Kan man bidrage med nye vinkler, ting der er overset eller i det hele taget komme med konstruktive kommentarer vil det være fedt. Kommentarer om mindre ting som slåfejl og kommatering tages gerne også imod.

Jeg håber at en form for kollektiv erfaring for det første kan udvide min horisont i forbindelse med skrivningen og for det andet, at jeg kan samle erfaringer med det åbne koncept og "The Hive Mind".

Personligt skriver jeg meget ligefrem og uden så mange akademiske floskler - synes jeg selv i hvert fald.
Opgaven på 60-80 sider skal afleveres 17/12, så umiddelbart har vi god tid.


Yours truly

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start